Dagens middag

Supergott var det med dagens middag vilket var stekt kylling, bulgur, vitlökscreme fraiche och sparris. Yum-y!



Dagens problem:
Sötsuget efter maten och kvällen framför datan/tvn. Jag gick och satte mig och målade nu ist för att få annat att tänka på men... mm.. lite choklad hade suttit fint. Suck.

Middagen som vi åt idag gjorde jag en Levi-version av, eller hur man ska uttrycka det. Jag kokte kyckling och så fick han det, lite av avkoket (kryddade med persilja och svartpepparkorn som låg i tesil, världens bästa knep!), bulgur och en klick smör till kvällsmat. Men neh, det gick inte hem! Eftersom han sen inte ville äta mer än max 5 skedar blandade vi uppe det med en köpe-burk av kycklingrisotto. Då gick det hem minsann! Unge. Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0