Det blidde så bra så bra

Ja, magontet försvann spårlöst. Skönt! Så nästa gång min lille kille skriker så han inte får luft bara för att han inte får mer smoothie så tar jag mkt hellre den fighten än att stackaren vaknar av magont mitt i natten. Herregud.

Igår var vi iaf hemma hos Ida och Neo och hälsade på. Nettan var med där en stund men sen skulle hon hem och renovera så det blev bara en snabbvisit. Jag och Levi stannade till kl 15. innan vi begav oss hemåt.


"Hund!"


"Eh... nehe..."

Ida och Todde har hund och Levi älskar hundar! Han sitter och pratar i en jätteljus röst med dom och Chica var alledeles lagom stor :) Han fick en och annan puss men det gäller att passa sig som fyrtassing då Levi gärna petar dom i näsan eller ögonen. Inte bra.





Tack så mycket för igår :)

Häromdagen när Mican och Lion var här tog jag fö. den här härligt stökiga bilden:



Och detta avslutar jag med för nu ska jag börja röjja lite och göra sallad. Ikväll kommer Maria och Diana på lite "krubb" innan det bär av till blingokväll hos Annas syster :) Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0