Grill och kortspel hos Ida

Jag lovar att blogga mer om helgen och dess bravader men för att det inte ska hopa sig för mkt (och för att jag vill) kommer här ett inlägg om lördagen :)

Igår var en slödag. Vi gjorde inte mkt att hurra för förrens på kvällen då vi åkte hem till Ida, Mange och Oliwer som bjudit in på grillkväll. Så himla trevligt hade vi :)


Grillmästaren


Ida och en mobil Oliwer (han är överallt :))




Underbar badplats


Spelade Plump


Jag vann! :D

Åh så tarvligt förresten! Måste berätta: Vi skulle inte ta med oss ngt igår men köpte med oss en kaffe med smak som present till kaffeälskarna :) Och så köpte vi med två påsar nötter då det är mer ok än chips och choklad om man nu ska tänka GI. Men! Ida tål inte nötter :( Långt bak ngnstanns kände jag sen igen detta men det var inget jag tänkte på när jag handlade. Kan inte släppa det för det var så pinsamt haha. Förlåt igen, Ida! :)
Och tack så hemskt mycket för en helt underbar kväll, jättetrevligt hade vi iaf och det får vi göra om. Utan nötter ;) Bisous!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du behöver inte känna så för det gjorde verkligen inget! Och tack själv för en mysig kväll. Vi gillar verkligen att hänga med er :-)

2011-08-14 @ 11:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0