Hemlagat

Ngt som jag börjat tycka är roligt är att göra hemlagad mat till Levi. Det tyckte jag för ett tag sen med men sen skulle han börja med bitar i maten och då stod det still igen. Nu har jag börjat laga från dag till dag mat och fryser väldigt sällan in maten. Det vi äter får också Levi, eller ngn version av det. Idag gjordes det köttbullar till oss och då fick Levi köttfärsås (bryn färsen med persilja och krossade tomater) och risoni (pasta i samma form som ris - tips av Anna :)):


Smaklig spis


"Du där! What are you feeding me?"

Jag tog kortet på maten idag för att kunna skriva att han tyckte om det. Dock var det lite klökfaktor på det hela men jag vet att han älskar risonin och det gick ner bra igår. Smaken var det heller inget fel på så det var väl konsistensen på köttfärsen kan jag tänka. "Eller hur" - tänker ni nu.
Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0