Magont

Inatt mellan 00. och 1.30 vyssades det bebis här hemma som hade jätteont i magen. Stackars liten :( Jag misstänker att det var smoothien han fick dricka igår kväll. Vid 19 gjorde jag smoothie till oss. Levi brukar också alltid få om jag gör det. Igår tyckte han extra mkt om det så han fick lite mer än vad han brukar få. Det är ju bara bär, yoggi och mjölk trots allt. Men sen fick han så himla ont i magen inatt... första gången han reagerar på det. Och SÅ himla mkt mer fick han faktiskt inte. ½dl extra kanske. Men det var så himla synd om honom! :( Stackars liten..  
Och jag är då inte van vid att inte få sova vid det här laget.
Men nu hör jag att han rumstrerar där inne och håller på att vakna. Bäst att gå! Idag ska vi till Ida och mysa med Neo. Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0