Mammaträff hos grannen

Vi skulle ha picknick idag ute på gården - men det var blött i gräset och grådassig himel så vi gick minsann in till grannen ist. 7 mammor och 7 bebisar. Lyckades inte få alla på "film" men här bjuder jag på ngr:













Efter det gick vi ut på promenad. Som om vi inte vore varma redan? ;) Men det var skönt att komma ut och svettas lite! Sen gick alla åt olika håll förutom jag och Levi som hängde med Elina och Moa upp igen då jag inte fick med mig allt innan promenaden. Hälsade på en liten stund till och bubblade på balkongen innan det var dags för oss att gå hem.


Bild lånad av Lina :)




Levi älskar bubblor! :D



Nu är vi iaf hemma i lugnet ;) Men tack så hemskt mycket alla för idag, det har varit jättetrevligt! :) Bisous!


Kommentarer
Postat av: Diana

haha vad häftigt med så många vagnar på bredd

2011-08-23 @ 13:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0