Me&I Höstkollektion

Idag blev det meandi party hemma hos Maria. Åh vad mycket man vill ha! Men jag är lite besviken på färgerna. Faktiskt. Nog för att det är en höstkollektion men beige, camel och brunt kändes lite väl... dött. Men dom här finingarna fyndade jag idag:

    

Och nästa party hemma hos Diana ska jag minsann handla på mig lite till. Det värsta är att jag ska på Blingo party på torsdag. Hjälp! Men ja, vi får väl se om jag köper ngt. Jag och Irma ska ju också ha klädparty och det är ju det roligaste av allt! Det måste jag med ha råd med :) Det har ju blivit en hobby nu när man går hemma - hitta fina kläder till Levibus :)
Tack för idag Maria!

Direkt efter partyt körde jag hem till mamma och pappa. Mican, lion, levi och per var redan där och grillade så maten var klar lagom till jag kom. Hur lyxigt är inte det? :) Tack för maten och för det trevliga sällskapet!

Nu ikväll ville Levi inte alls somna i sin säng. Det gick INTE! Efter 40 min gav vi upp och la honom inne hos oss och där somnade han som en stock. Han var så orolig och riktigt skrek. Stackars bebis :( Hoppas det går bättre imon så han inte tänker göra det här till en vana nu. Han brukar ju sova så bra i sin egen säng. We shall see.

Men nu ska jag msn-a vidare och sen spela lite xbox med min karl! Haha lite hooked nu. Man behöver inte vara bra på det för att tycka att det är roligt ;) Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0