Nybebis

Idag fick jag äntligen mysa loss med Neo. Ååååååååååååååååååw vad han är söt!






Stolta föräldrar

Grattis igen till Ida och Todde till denna gudasöta lilla unge. Nästan lika söt som min egen ;)

I förmiddags kom fö. Ida och Oliwer och hälsade på oss. Vi lunchade och traggade och sen begav vi oss ut på gården där vi drack kaffe. Mm.... kaffe. Lite hooked nu. Hälften mjölk/hälften kaffe pls. Men jag ska inte dricka såhär sent, då somnar jag aldrig. Det var iaf jättetrevligt så tack för idag :)







Men nu ska jag packa inför stranden imon och sen blir det vila. Ont i huvudet och ont i tanden (wtf?). Ska in på måndag för rotfyllning omgång II. KUL. Och GI går bra förresten! Än så länge. 3 dagar nu, jag är lite stolt över mig själv faktiskt. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Ida Peters

Tack för god lunch och allt idag! Och lilla Neo är ju verkligen supersöt :-)

2011-08-03 @ 22:42:04
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

åååh plutebebbe!:D



och btw så förstod jag ju att det var brioleksaker alltihopa. hahaha men om det fanns riktigt gamla? Typ från 50talet osv. :P

2011-08-04 @ 08:32:41
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0