Uppochner

I måndags när jag vägde in mig så stod vågen på -1kg. Lite lagom tycker jag för att vara på 1v. Det kan ju också bero på min sjukt dåliga självkontroll, jag har i helgen tryckt i mig; choklad, chokladboll, lite choklad till och så tacos. Mmm. Haha. Kan inte låta bli att skratta åt det dock. Men som straff så har jag faktiskt rört på mig. För varje chokladintag har det varit en promenad eller ett killerpass i armhävningar och situps. Och för mig är det inte så mkt såklart, jag slutar när musklerna börjar ge med sig :P Ska bli spännande att se hur många armhävningar jag klarar efter ett tag för just nu är det inte många ska jag säga haha.

Jag har inte tagit ngr mått dock för det vill jag göra i varje ny månad.

Jag har upptäckt en ny matsituation som är ett problem för mig. Och det är lunchen. Det är riktigt jobbigt när man är iväg eller hemma hos ngnannan att veta vad man ska äta. Speciellt om man inte planerat det. Den mesta maten man äter är baserad på bröd, pasta, ris och potatis. Alla vill bjuda på frallor eller pastasallad. :)

Dagen har iaf innehållt: stan där det handlades onödigheter och så lite måste-ha som nya leggings och kläder på rean till Levi ;) Köpte också gott smaksatt kaffe på The Spice Tree med smak av Irish Coffee. Efter det blev det lunch hos moster Mona och Jonas (som inte är moster såklart). Kvällen har gått i lugnets tecken då Levi varit helt slut som artist. Nu är det iaf dags för duschen. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

Om någon vill bjussa på frallor be dem koka ett ägg o sen äter du ägg o pålägget. Pastasallad e ju lite pillrigt men all övrig mat e ju bara att strunta att ta kolhydrateran. Gryta med sallad eller kött o sallad osv.



Du e jsukt duktig som rör dig dock! Jag har börjat promenera på lunchen och märker redan skillnad. Det ger mer än vad man tror:) Heja heja!

2011-08-11 @ 10:24:50
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Nova

Haha jag läste först som att du VÄGDE -1kg och tänkte "HERREGUD"!!!



Mvh Idiotbryd_82

2011-08-11 @ 11:48:33
URL: http://shakeyourcoconuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0