Lilljul -11

Blir tyvärr ett snabbt inlägg då jag måste in i duschen nu och sen ska vi snart köra! Här får ni iaf en kik från igår:


Dagen började med ett paket på ballen från Moa. -"Tack för de jättefina pusslen jag fick!" / Levi 


Sen var det dags att åka till "farmor och farfar"


Där julen verkligen är i stugan. Julmusik spelades för fulla muggar och där fanns tomtar i varenda vrå :)


Lite mys i soffan


Tittar i en 3d bok "på gården"


Sitter på vasken med farfar och äter russin


Dags att mala senapen! Gissa till vad...


(graninspektion)


Jo,.. senapen var till såsen till lutfisken! Som Levi gapade och svalde. Hu! Mamma-malin ryser. Jag fick smaka men var inte beredd på smaken alls. Tyckte det smakade lite.... härsket nästan. Luktade lite som kål. Usch! Ledsen men det får ni gärna äta själva - jag fick en supersmarrig lax med romsås. Tack :)




Till efterätt blev det ostkaka, jättegod :)


Ett mindre lyckat försök att få ett kort på Levi framför granen, det kunde vi se oss om efter :P


Paketöppningen






Fick bla. en jättefin traktorbok som låter som en riktig traktor när man trycker på en knapp!


Per, Erika och en mkt trött Levi!

Tack för en jättetrevlig lilljull och alla fina paket, både till oss och Levi! Många kramar till er!
God Jul allihopan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0