Älskar min fina lilla familj

Såg nyss filmen "Unthinkable" och jag har Aldrig ifrågasatt rätt och fel, ont och gott så mycket som under den senaste 1½h. Fy fan alltså... det är så man får ont i magen. Det var verkligen en känslo-bergochdalbana. 
 
Kalaset gick bra idag iaf.. Tant Penny blev 24 och klarar sig bra med det :) Levi hade dock lite ont i magen där på slutet men det gick över rätt fort ändå. När vi kom hem lagade vi mat och sen har vi mest myst framför tvn sen dess. Synd bara på filmen... vet inte om jag ångrar att jag sett den eller inte. Känner mig iaf väldigt överbeskyddande över Levi just nu.


Från häromdagen då Levi och Per tittade på skogsmaskiner på datan :)

Älskar er! Ni är så sjukt fina <3
Nu ska jag iaf gå och lägga mig, dra Levis säng alldeles bredvid min, krama om min karl, och sova sött hela natten.
Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0