Amma Mamma

Tack för era svar ang. presentöppningen flickor. Kan dock fortf. inte bestämma mig ang hur det blir bäst att göra men det löser väl sig. :)
Känner mig inte förberedd inför dopet men vi får ta det som det kommer helt enkelt. Där är bara bra människor och många som erbjudit sig att hjälpa till. You all rock! <3

Idag har Levi varit lite smått bångstyrig. Inte för att överdriva. Han har varit väldigt tråkig sen kl 13.00. När vi var hemma hos mina föräldrar ville han inte amma helt plötsligt. Han vägrade! Fick göra ersättning och det nöjde han sig med. Nästa amning strulade han också lite men sen gick det bra och det gick bra nu ikväll med så vi får väl se hur det blir, jag tänker inte bråka med honom om det för nu har han ammat vad jag tycker är en rimlig tid och om han nu hellre vill ha flaskan går det bra. Men jag vill ju helst ha ett avslut som trappas ner och inte bara sluta rakt av. Vi får väl se hur det blir.. får se hur den lille mannen vill ha det :)

Dagens händelser:
Stan med mamma, Mican, Lion, Levi och Bella
Hem och försöka sälja en utav möblerna från blocket, det intresserade skulle till sist inte ha den
Upp till föräldrahemmet igen för lite sällis och en promenad i det iskalla vädret
Hem och busa lite med Levi innan Per kom hem med kinamat, gott!
Färga håret på Per


Lunchpaus på HM idag 

Imorgon är det full rulle hela dagen som gäller. Ska hämta tårtor, smörgåstårtor, lämna av kläder, duka, förbereda lokalen med annat (drickor, is, mm.), fixa med dopklänningen (har fortf. inte bestämt om vi ska ha vår eller pers) Per kom dessutom på att han inte hade ngr finbyxor helt plötsligt så nu ska han in och göra det, dålig stil tycker jag, minst sagt, med tanke på vad vi har att göra imorgon men vi får väl lösa det. Morgondagens problem! Nu ska jag sätta mig och pilla ihop ett litet papper med text som ska vara med på dopet - ha en fin kväll! Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0