Jobbet och BVC

"Dä ä stårm ude så du kanske inte ska köra te jubbet idag" säger Per när han kommer in och säger hejdå innan jobbet (eller ja...  ungefär). Ok tänker jag och sover till 8.30. Men när vi vaknar då är det fint väder ute, 5C och varma vindar. Va f*n! stressade och kom iväg vid lite i 10 så vi hann vara på jobbet 1H iaf. Trevligt att träffa jobbarkompisarna :) Dom ska hit och hälsa på den 9e mars men det är ju en stund till. Vi stressade f.ö för vi ville träffa dom när dom var ute, det går för mkt skit på jobbet nu, nästan alla är förkylda och hostar. Jättetråkigt.

Efter det stack vi till BVC, Levi mäter nu hela 7780g och är 63.7cm lång! Galet snabbt växer han. Vet inte hur man ska hinna med att stanna upp och uppskatta nuet när det bara springer iväg..

- och det var visst inte svamp han hade på tungan. Snopet. Tydligen är det en beläggning av bröstmjölken i kombo med hans (eviga) kräkande. Här kan jag ju hålla på och behandla bäst jag vill. Har aldrig hört talas om det innan. Ungen är ju gul/grön på tungan! Någon?

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

haha waa? lustigt...

2011-02-03 @ 23:05:14
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Maria - Albins mamma <3

Hur gammal är din son? :)

Min är snart 5½ månad och är nästan lika lång (65cm) och väger som din kille :)



söt är han! :D

2011-02-04 @ 09:44:58
URL: http://kamparlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0