Me & I på Fejjan

Har hängt med Christel och Theo hela dagen idag, supermysigt :) Började med en promenad trots det Jättetråkiga vädret. Sen spenderade vi resten av dagen hemma hos dom. Det bjöds på fika (2ggr... :P) och lunchbullar. Vi pratade bebisar och skvallrade för fullt :) Runt 17.30 hämtade Per upp oss och vi körde och köpte pizza. Har slappat i soffan sen dess - så när som på disken. Orka.

Har förövrigt fyndat Me & I kläder idag av Veronica i en tråd på facebook där jag nappade på hennes annons. Blev de här två plaggen:


Så fina så. :) Vart bara ute efter byxorna egentligen men fick bodyn "på köpet" - eller vad man ska säga.

Imorgon ska jag och Christel iväg och handla - barnfritt blir det (förhoppningsvis)! Underlättar alltid. Men vi ska ha elektrikern här till att fixa med elen i badrummet, vi köpte en tvättmaskin när vi flyttade hit men har inte kunnat koppla in den ännu för att elen inte är riktigt som den ska i lägenheten. Så vi ska också få ett nytt säkringsskåp och lite så - "elsanering" heter det tydligen. Sidetrackar även i text ser jag! Elektrikern ska komma vid middagstid iaf så jag bör vara hemma tills dess annars får jag skäll. >.< Per behöver hjälpa honom lite och det blir svårt när han har bebbehn.

Men nu ska jag snoka runt på blocket efter en ny babysitter, vår fina duger inte åt pågen tydligen :P Bisous!

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

superfina verkligen:D

2011-02-05 @ 15:32:05
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0