Söndag 6:e Februari

Per och Levi åkte hemifrån imorse vid 11 tiden, sen pluggade jag fram till 14, hade tvättid också, ja trots den nya tvättmaskinen. Dom har sjukt bra maskiner i tvättrummet där nere, men det är bra med egen maskin när man har bebis så man kan slänga in det som man är i mest behov av (typ de 800 kräk/dreggellapparna vi går igenom varje dag) och slippa planera och avsätta en halv dag för att tvätta. Efter det var färdigt och jag röjt undan lite här hemma åkte jag hem till mamma och pappa där syster och Lion var. Vid 18 åkte vi hem, körde inom affären först bara, hade glömt pengabörsen i bilen så Micca fick betala så länge. Tror jag ska sätta det i system ;) I bilen på väg till affären sa Lion: "Du, moster... du har skräpigt i bilen" jag var inte förvånad direkt men ställde ändå frågan "Har jag?" -"Ja, jag tömde mina fickor här bak i sätet".. sjysst, tack :)

Mer spännande än så har inte min dag varit. Per och Levi kom hem runt 20.00. Han hade med sig kort som hans föräldrar tagit bla. från BB. Vi hade videokameran med oss och den tog värdelösa bilder, Jättesynd. Men som tur var så tog hans föräldrar och min syster kort när dom kom på besök.


Mamma och Levi som här endast är knappt en dag gammal


Levi med farmor

Ska få min systers bilder också innan jag skickar iväg för framkallning. Eller hur syster? (snarast, asap, helst igår ;)) Off we go! Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0