Tvättmaskins-nybörjarmisstag

Misstag 1: Blir helt till mig i trasorna och sätter igång tvättmaskinen 20.30 på kvällen för att jag Bara måste tvätta nu när vi har tvättmaskin. Funderar dock huruvida grannarna kanske skriver hotbrev till oss när den centrifugerar 22.30 på kvällen...
Misstag 2: Tvättar en maskin tvätt på dagen, och slänger in en full maskin (8kg) på kvällen också. VAR ska jag sen hänga 8kg tvätt....?

Idag vart jag och Levi på promenad och fika med Christel och Theo. Vi gick en ärende runda inom apoteket, affären och sen hämtade ut Levis kläder från Me & I på Preem. När vi sen kom hem till Christel så invigdes hennes hemmagjorda babygym (som Om inte Theo redan gjort det >.>). Jättefint! Helkul tyckte bebisarna... frågan är om vi inte tyckte det var roligare?


Busbebbahrna

När vi skulle gå hem var det lilla snöstormen som härjade ute. Christel erbjöd sig att köra oss hem men eftersom vi bor 10min promenad därifrån tyckte jag på att det skulle gå smidigt att promenera. Men det var uppenbarligen ett misstag. Men jag gjorde säkert av med en halv muffins under språngmarschen. Såhär fin var jag:

OMFG!

Levi låg iaf varm och go och sov i vagnen.
Men nu ska jag ta itu med köket, var tvungen att pausa efter maten - helt slut i kröppa. Ha en fin fredagkväll! Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0