Kylling hos syster

Idag tog moster och klädde sig i sin roll - hon var barnvakt åt Levi i hela 3h så mamma malin kunde plugga. Snellt! :) Jag hann med en hel del, inte mycket kvar sen är jag färdig i kursen "Pedagogiskt Ledarskap". Eller ja.. jag ska ju såklart validera av den med.. hoppas ju på att kunna göra det tidigare än utsatt datum (6/4) men vi får väl se.
När jag pluggat färdigt åkte jag hem till Malejandro där Micca och Levi hängde som bäst :) Jag bjöd på chokladbollar till fikan som tack. Jag fick en jättesöt morgonrock av Malin, swimpants, pappershaklappar och en hel hög med blöjor hon hade över som hennes barn växt ur. Av syster fick vi fina tummlösa vantar från PoP, tack snälla :) 


Min älskade unge <3

Runt 15.00 gick vi hem till syster för att förbereda för middagen, kusin Bella och Lion kom en dryg timme senare och då bjöds det på kyllinggryta och pommes :) Gött! Runt 18.00 begav vi oss hemåt, jag gav mig på att göra en chokladmousse tårta - jag brukar aldrig misslyckas med att läsa av recept men denna gången gjorde jag det... hoppas den blir ok ändå. Ska bjuda Anouk på det när hon och knodd kommer på besök imorgon tänkte jag.. om det går att äta! :)

Imorgon ska vi också handla med min kompis Ida och hennes sambo som ska hjälpa oss göra smörgåstårtorna till dopet. Dom är tom. så rara att dom hämtar mig då vi planerat att handla på torsdag egentligen men dom hade svårt att få ihop det till torsdag och jag har ingen bil imorgon så.. you get the drift.

-Såg precis the Mentalist, Per spelar nu XboX och jag ska ta och röja lite inför finbesöket imorgon. Ha en fin kväll peeps! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Christel

nu får du ju ta och uppdatera! hur gick allt idag? kom hon fram? var tårtan god? har levi varit duktig?

2011-02-23 @ 18:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0