Dopinbjudan

Idag fick jag lite pluggat då min syster så snällt ställde upp och passade Levi i 2h. Man får mycket gjort om man får 2h sammanhängande ska jag säga. Detta i jämförelse till att jag alltid blir avbruten nuförtiden... konstigt va? :) Som tack bjöds det på stora chokladmuffins med frosting. Tack för hjälpen syster!

Dopinbjudan kom också idag :) Kul! Dopet blir i slutet av Februari. Känns som att det är Väldigt snart!

Men nu måste jag gå, min bebis verkar ha ont i magen och Per ser förtvivlad ut.. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Wiky

Sånt fint inbjudningskort!! Och så underbart fin Levi är, han är faktiskt väldigt lik Lion i mina ögon :) Hoppas allt är bra med er! Jag får ta och masa ner mig snart hehe. kram

2011-01-27 @ 13:49:37
URL: http://mondoblog.se/wiky
Postat av: mammalijn

Hej slicky! :P Ja du är alltid välkommen. Längesen man såg dig nu ju :) Hoppas allt är bra och att du hade en trevlig resa! kram

2011-01-27 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0