FredagsMmmmmys

Hade jättetrevligt med Anouk och Knodd, som vanligt :) En lugn och skön eftermiddag med fika, bebisprat och allmänt babbel. Tack för idag :) Levi stackarn hade lite ont i maggen och var lite gnällig men det får han vara för han är så söööööt. Hoppas han mår lite bättre imorgon, har ju varit 2 dagar nu där han haft ont i magen och varit allmänt gnällig. Det ska vara ett utvecklingssprång nu tydligen, han är lite extra gnällig och lite mammig min bebis.


Fina Anouk, Knodd och Älskade Levi

Vi hämtade upp Pappa Per på vägen hem och sen handlade vi lite, gjorde tacogratäng när vi kom hem. Sjukt gott blev det! Om en stund kommer Andy Panda på besök. Vi ska se Afterlife ikväll. Hoppas den är något att titta på, gillar inte zombie filmer annars. Kannibalism är typ.. det värsta jag vet. Det var som förra julen då vi tittade på Sweeny Todd, jag kunde inte äta köttfärs på 3 veckor! Urgh.. och för att inte tala om gratänger eller pajer med köttfärs. >.<

-Nu sover bebis igen förresten, han sov i bilen på vägen hem, och han sov när jag gjorde mat och nu somnade han igen. Det är jobbigt att växa. <3


Nu ska jag iaf njuta av fredagskvällen och trycka i mig maximalt med choklad, cola, chips och dippa. Här ska mysas! Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hihi så du slapp handla själv?:)

2011-01-28 @ 21:57:06
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0