Full Rulle

Sitter och slöar med Per i soffan men snart blir det duschen. Trött som en gnu!
Har varit ute på promenix med Christel och bebbahrna idag, Jätteskönt väder var det :) När vi kom hem hann jag plugga lite innan jag och Levi begav oss hem till mamma och pappa för att rota igenom Lions gamla kläder strlk 74. Levi har 62-68 nu men det är lika bra att kolla 74 då vissa är mindre och eftersom Levis mage är så rund och go kan man vika upp byxbenen i vissa 74 så kan han ha dom. Men Lion hade då inte mkt i den storleken! Måste nog köpa det mesta nytt, har kommit billigt undan tidigare haha.

När vi kom hem hade Per städat och fejjat och maten stod i ugnen, blev rotfukter och panerad kyckling. Gott! 

Veckan bjuder på en massa spännande :) Imorgon var det tal om fika med mammorna på Andys Lekland, får messa Anouk och dubbelkolla då jag inte är med i svängarna och lider av mamma-demens. Ska också med Christel för att åka och hälsa på hos Ida, fira min farfar som fyller 80, till BVC, hälsa på högskolan, hälsa på på jobbet (denna eller nästa vecka men helst denna), gå på Me&I party mm. Jag Måste dessutom plugga. Måste måste måste. Phu! Men kul är det :)



Men som sagt, Duschen! Bisous!


Kommentarer
Postat av: anna

Vad roligt att du ska med imorgon :)

2011-01-30 @ 21:54:19
URL: http://anapanasiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0