Ljusparty

Fick lite pluggat iaf men sitter nu fast med en fråga som jag inte riktigt vet hur jag ska göra med, vet inte ens vart jag kan hitta svaret på den... får luska lite.

-Jag, Micca och Lion gick iaf på ljusparty idag vid 16.00, det var nog det snabbast ljusparty jag varit på för så fort vi fikat stack vi - sockerruset slog till på mosters lilla kråka och vi kände att det var bäst att sticka innan det var på topp :) Vi åkte sen och handlade och stack hem till Micca för kvällsmat och för att chilla lite. När vi stod i köket och gjorde pastasallad så tog Lion upp en bit av paprikan jag skurit, granskade den och sa: Det är inte bra, jag vet att du kan moster, men... haha jag fick inte godkänt. Så han fick hjälpa till att skära upp gurkan, med en vanlig matkniv såklart! :)
Micca hon hjälpte mig också med headern i bloggen, det är mest tillfälligt, ska finputsa den lite när jag orkar men nu vet jag iaf hur jag gör. Tack Mican för hjälpen :)

När jag kom hem var min Älskade lilla busbebis vaken. Hann mysa lite och byta blöja innan han slocknade så nu ligger han och sover så gott i sin säng. Det ska jag med gå och göra tänkte jag. Ska upp i god tid imorgon då jag och Christel ska in till stan med bussen runt 10.00. Vi ska gå på gynundersökning och sen göra stan haha. Ida ska med men hon slipper iaf streta :P Hon skulle hjälpa oss passa Levi och Theo när vi var inne hos BM om dom inte var allt för odrägliga :)

Bjuder på en bild på Levi som så nöjd låg och pratade med sin mobil som kom upp i helgen, den har han fått av moster Micca och Lion :


Bisou!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

åååh tjusigt:D Och vilken mysig pyjamas!=) Varifrån?

2011-01-23 @ 23:35:22
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0