Ny bil pls!

Blev ingen mammafika för mig idag då termometern stod på -10C vid 9.00 och det var blåsigt. Ville inte asa ut Levi i det faktiskt, även om jag jättegärna hade träffat alla och fikat. Bilen har major elfel med så eftersom fläkten inte funkar hade jag fått köra med rutorna nere för att det inte skulle imma igen. Det var det eller bussen och sen gå från stan. Vilket inte heller är jättelångt, 10min kanske, men i -10 och blåst tyckte jag att det var onödigt för en fika. Att det sen gick upp till -3C kl 11.00 då vi skulle vara där är en annan femma- just my luck. MEN jag ringde Christel och hennes planer var med ändrade så hon kom hit med lunch vid 12tiden och det var med trevligt såklart - som alltid :)


Älskling


Christel och Theo


Matchande :P



Men nu ska vi till min syster och laga mat. Imorgon ska vi hälsa på hos Ida och sen fira farfar som fyller 80 bast :) Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0