Seperationsångest!

Nu har min Levi åkt iväg med sambon för att hälsa på farmor och farfar - dom bor en runda 10mil härifrån och han har varit iväg med honom tidigare men det är lika jobbigt denna gången! Man känner sig inte hel när han inte är hemma och värst är det när dom åker iväg/precis har åkt för då är det Jättelång tid tills jag får pussa på hans fina lilla panna igen. :(


Kärlek..

Tanken är nu att jag ska hinna plugga så mycket som möjligt (läser till barnskötare) innan jag ska till syster och hämta upp henne och Lion för ljusfest hemma hos Johanna kl.16.00. Hoppas jag får tankarna på annat snart. Och visst är det skönt att ha händerna fria i ngr timmar trots allt.. -fokusera-
Slänger in ett par bilder till från igår innan jag går:


Lion sliter upp paketet i dörröppningen, här fångas också rörelsen perfekt ;) 

 
Min moster Inger dansar loss på pianomattan 

  
Min moster Mona spelar "Lusen" med Lion, jag förlorade som bara den mot honom

 
Min syster Micca och älskade lilla knubbis <3


Sambo Per och pappa hjälper till att öppna paket

 
Inger och min mamma passar Levi

 
Mys efter blöjbyte :)

Bisou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0