Betrothed

Idag förlovade jag och karlen oss :) Per kom hem, satte sig på knä, visade ringarna - jag i min tur frågade om man gör så när man förlovar sig och svarade med att jag gärna blir hans fru en dag. :)





Det är ringar i titan, min har 5 små diamanter. Dom är dessutom delade framtill så det ser ut som två ringar. Hans är matt på den nedersta delen medan båda mina är blanka. Jättefina är dom! Nu ska man vänja sig vid ringen på fingret med.. men det går nog bra ;)

Älskar dig Perlan <3

Nu var det meningen att vi skulle ut på romantisk middag men sen kom Per hem med golv till Levis rum, (som vi egentligen inte skulle köpa) så nu vill vi börja röjja och förbereda där inne och så var vi väldans sugna på pizza! :P Så så helvilda är vi!
Bisous!


Kommentarer
Postat av: Elina

Ååh vad kul! Grattis! Jättefina ringar:) vilken romantiker han e som går ner på knä å allt, heja Per!! Kram

2011-07-18 @ 21:04:59
Postat av: Ida P

Åhhh såå mysigt. Jag tycker dessutom att det låter mer romantiskt att fixa iordning sitt gemensamma barns rum och äta pizza. Det blir typ mer genuint då. Vardagsromantik på hög nivå!

2011-07-18 @ 21:05:33
URL: http://www.nattstad.se/Mamma%20Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0