Jag ska måla hela världen lilla mamma

Igår målades det här hemma ska ni tro! I Pluttis rum där nu ena väggen fått en awesome grå-blå färg. Jättefint! Men vi ska också dra bort alla lister för dom gamla som jag försökte reparera och måla fint var bara jättefula.


Per in action

Väggen hann målas färdigt iaf, nu återstår bara allt annat.

Igår var Ida här på besök :) Ett snabbbesök - dök upp när vi precis kommit på fötter nästan och så lunchade vi ihop. Men sen kl 13 skulle jag vara på mitt gamla jobb och hälsa på så då begav vi oss (jag och Levi medans Per målade). Det var jättekul att träffa alla gamla arbetskollegor igen :) Min syster har ju fått jobb där jag var för en 2-3år sedan. När hon egentligen sökte ngn annanstanns, hur stor är chansen? :)

Resten blev en lugn dag hemma. Lagade lite middag, såg Gullivers Travels mm.

Idag ska vi ut och rocka tivolit som är i stan tillsammans med Mican och Lion. Lion "hade tänkt åka tåget" med Per <3 Ska bli mys :) Ska nog köra inom och kolla på lister också innan vi kör hem idag. Och inte att förglömma är ju att vår lilla älskling idag blir hela 8månader! Så fort tiden går, det är ju helt galet.  
Hoppas ni alla får en bra dag! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på hans 8 månaders dag!! De växer så fort men ändå inte! Vi var hos BM igår: 74 lång och väger 9555 g. Tjingchong!

2011-07-15 @ 13:55:15
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

tjusigt!:D

2011-07-16 @ 18:31:21
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0