Nu Buzzar vi

Nu är det ett tag sedan jag buzzade sist. Då var det för Bepanthen, nu är det för Dove och deras nya Express Intensiv Balsam:



Ska bli spännande och se om det funkar. Jag tycker mitt hår är lite risigt nu så det är ett ypperligt tillfälle.

Vi var ute och gick en runda ikväll, det behövde vi så vi inte skulle fastna i soffläge. Vi gick nog en 30min i rask takt och var sen helt slut - noll kondis. Men det får bli ändring på det när Pers semster är slut. Jag orkar inte med min plöfsmage längre. Men det är en hel vecka kvar tills dess, så det gäller att tömma förråden och smaska loss på det man är extra sugen på. Som tex. Chunky Monkey från BJ som det blir att synda på ikväll :)

Här kommer lite bilder från kvällen:


Kvällens middag: Cesarsallad


Levi busar med pappa Per

 
Såhär borstar vi tänderna här hemma :)





Levi kom i säng 21.30 ikväll, det börjar närma sig normala tider igen. Bara i förra veckan var han ju uppe till 23.00 och busade med sin stackars mamma och pappa.
Vi ska nu slappa bort framför tvn nu, dags att asa fram Ben och Jerry ur frysen :)
Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0