Tivoli

Igår åkte vi in till tivolit som är i stan, men ingen åkte ngr karuseller. Lion ville inte när det väl kom till kritan och Levi tyckte det var läskigt att vara där så det blev bara en snabbis. Vi drog lite lotter och åt mat och Lion fick sin efterlängtade slushie. :)






Tivolit var inte Levis grej men han skulle ändå titta på karusellerna

Innan vi åkte hem fyndade jag en söt lykta, eller vad man kan kalla det när det inte finns ngt ljus i, som nu hänger i sovrummet som dekoration. Ska försöka ta en bild på det sen. Den är gjord i bambu med tunnt tyg över och sen hänger en tofs längst ner. Fick den till halva priset, det var den sista dom hade kvar och den var lite stött men lite vit färg så syns det inte.

Igår kväll kom Mican och hälsade på. Vi grillade och såg Prince of Persia, vi har sett den innan iofs men den är ju så himla bra :) Det blev en soffsittarkväll med gottis.
Idag ska vi se om vi inte kan få undan de gamla listerna från Levis rum och åka iväg och köpa nya. Vi gjorde inget där inne igår för vi slappade mest på förmiddagen och eftermiddagen gick sin gilla gång. Men nu ska jag få i mig ngt tänkte jag och börja dagen. :) Ha det bra! Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0