Levi rapporterar

Igår fick jag ta mitt första utomhusbad i balja;


Mamma skulle prompt sitta bredvid, som om jag inte kan sitta själv vid det här laget?


Snuperskönt att få plaska
 

Sen var det mysdags på filten i skuggan...


...för jag var så trött efter badet.


Och här fick jag hjälpa moffar öppna posten, vem vet om han hade klarat det annars?


Och så fick jag kolla så gräset växer som det ska, var tvungen att rensa bort lite maskrosor


Sen fick jag mysa hos mormor med lite


På kvällen var jag så trött så trött. Så när vi alla ätit fick jag sitta hos pappa och chilla lite innan jag slocknade på tre röda inför natten. Phu! Vilken dag. Undrar vad som händer idag? / Levi


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

underbart inlägg:D

2011-06-04 @ 12:06:20
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0