Sitter inne...

Glömde ju såklart vagnen nu när jag drog upp till mina föräldrar för att få lite sol med Levi och nu när han behöver sova, då får jag sitta inne så snällt och vänta. Men nu har han sovit i 30min så det dröjer nog inte länge till innan han vaknar. Det dumma är ju att då vill han ha mat vilket betyder att min mat får vänta ytterligare lite till. Det är ju inte som att övriga familjemedlemmar sitter ute och grillar hamburgare as I write.  Doh. Per är fö. i verkstan om ni undrar - annars hade vi ju fått byta av såklart. :)

Vad har hänt:

- Vi var och firade pappa här igår, grill och mys. Jag tog mig två glas vin och två baileys. Gott! Jag har inte druckit vin på hur länge som helst (inte baileys heller för den delen). Skulle ta ett glas förra helgen men det vinet smakade bajs så jag drack inte mer än en klunk innan det fick rinna ut i vasken.

- Jag kompletterade med mitt betyg i förrgår och fick mvg även i föregående kurs så nu är allt slut. Helt finito. Najs :)

- Min kompis Nova har gift sig med sin drömprins så en massa grattis till dom! :) Superfina var ni, hoppas ni hade världens bästa dag och att ni får en massa världensbästadag-ar framöver också :) Kärlek!

- Har varit på medarbetarsamtal på förskolan där jag också träffade en massa saknade barn, arbetskollegor och föräldrar. Gud vad trevligt det var!

Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0