Första födelsedagen som mamma

Igårkväll fick jag som komplement till min halsont och förkylning även feber. Så stackars sjuka jag låg platt i soffan från kl 18 - 22.30 då jag slocknade. MEN! På dagen gjorde jag och Levi stan. Köpte present till mormor som också fyller år idag. Massa grattis! :) Och så fikade vi med Ida och Oliwer!







Det blev ett besök på Fantasi. Tack så mycket för väldans trevligt sällskap! :)

Innan vi sen begav ifrån stan träffade vi på Anna och söte G:



Vi sa hej hej och tragg tragg en stund innan vi åkte till Babyproffsen för att hämta ut vårt nya skal till vårt babyskydd. Yes, vi fick ytterligare en ny stol helt enkelt. Och så köpte jag en dubblett till Levis snutt och så blev det bälte att fästa nästa bilstol med. Det dröjer inte länge till innan Levi måste byta stol. Jag pratade med dom på babyproffsen igår och dom kollade hur han satt. Dom sa att han antagligen kan ha stolen 1-2mån till men sen är han för stor.


Såhär glad var han iaf när han kom hem och fått mat i sig :)

På kvällen fick jag iaf min dos av sjukan och orkade knappt med mig själv. Febern satt i imorse också då jag vaknade med 38.3 och tänkte HELL NO att jag ska vara sjuk på min födelsedag. Jag proppade 2 panodil, 1 zyx och sov 2½h till innan jag och Levi gick upp. Då måde jag lite bättre eftersom febern var borta så jag och Levi beslöt oss för att åka och hälsa på Mican och Lion. På så vis fick vi sällskap och jag fick lite avlastning. Mican tyckte inte att vi var så mkt till sällskap då vi gick och la oss när vi kom dit och sov i 1h haha. Men det hjälpte för efter det mådde jag ännu lite bättre.



När vi kom hem fick Levi sig ett bad och lagom till han var torr bakom öronen kom sambo-Per hem med en stor bukett blommor, trisslott och presentkort så jag kan köpa kläder. Tack så mkt älskling! :) Det blev också kinamat och så har han köpt jordgubbar och choklad så det blir snart chokladdoppade gubbar till Livet på BB. Ska njuta av att det inte är jag som ligger där! ;) 
Ett annat tack vill jag ge till våra underbara grannar! Imorse hade dom lagt en present in på vår balkong till mig med en jättefin sjal och ett fint diadem i. Tack så hemskt mycket! Jättegulligt :D
Det blir inget kalas för min del förrens på söndag. Imorgon ska vi på restaurang och fira mormor, på fredag är det ju midsommar, på lördag vilar vi efter midsommar och sen blir det kalas! :P
Anyway! Nu måste jag vidare. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Ida P

Tack för det trevliga sällskapet och grattis på din dag! Så det blev presentkort på kläder? Precis som du trodde/ville =)

2011-06-22 @ 22:34:34
URL: http://www.nattstad.se/Mamma%20Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0