Tjugonde Juni

Idag var vi inne hos grannen på bebismys! :) 5 mammor och lika många bebisar blev vi och supertrevligt var det. Elina bjöd på pasta med pastasås (jag tog mkt för jag var hungrig och sen orkade jag inte allt, hur gammal är jag? haha) och pannacotta till efterätt. Yum!


Fina mammor

Visade sig att en av mammorna var släkt med en av mammorna till barnen vi har på förskolan. Liten värld :)

Efter allt mys gick jag hem och tankade Levi som vart hungrig och efter det gick jag och Elina ut på promenad med våra små. Det regnade på oss, hör och häpna. Inte som att det regnat annars nu i dagarna va? Vi gick också inom affären på vägen hem och handlade lite. Resultatet blev en supersmarrig lasagnette! :)


Tittut! :)

Levi sover jätteoroligt nu, han har vaknat ledsen ett par ggr... Per är där inne och försöker trösta honom nu. Stckars liten.. :( Och det är lite synd om mig också! Har ont i halsen och höfterna och försöker sitta och vila bort det nu. Imorgon ska vi nämligen till stan och träffa Ida och Oliwer - ska också hitta födelsedagspresent till mormor som fyller 80år på onsdag. Samma dag som jag blir... äldre.
Bisous!


Kommentarer
Postat av: Hanna

skumt att den inte gick att öppna på FB, jag kunde det nu i alla fall.



ja, jag hade verkligen tur där!

2011-06-21 @ 08:12:30
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: ☆ Hemmafru & Gravid v27 ☆

sv, Kikar tillbax =D Alltid kul med nya bloggar att läsa så här kommer jag kika in igen :) Hoppas allt är fint! Kram

2011-06-21 @ 23:42:49
URL: http://mellie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0