Föräldragruppträff

Jag måste ge kudos till vår lilla grupp. Supertrevliga tjejer är det :) Vi pratade sömn, mat, provade på massage mm. Väldigt mysigt tyckte Levi :) Pratade med en av tjejerna där om att vi skulle dra ihop gruppen och träffas även utanför BVCs trygga dörrar. Skulle höra med de andra nästa gång :)
Fick också recept utskriven på mini-derm till lillprinsen som är ganska så torr bitvis - kunde utvecklas till eksem sa barnmorskan så vi gick till apoteket och hämtade ut det nu i eftermiddags. Jag hade hållt det under kontroll eftersom vi är duktiga på att smörja med olja varje dag men det hjälper inte mkt.


Såhär söt var lille man inför föräldragruppträffen. Han gjorde f.ö sitt "kräk och hej" inför alla som förra gången, varför bryta en fin tradition? :)

Ja, när vi kom hem så gick vi inom lite snabbt för att Levi behövde mat sen gav vi oss ut igen. Skulle ju till apoteket och köpa ut minidermen samt minifom. Christel följde med på promenaden, det bjöds även på goda semlor hemma hos henne sen :) Satt ute i trädgården men det var bara en snabbis då det faktiskt blåste ganska kallt trots det fina vädret :/ Tack för fikan och det trevliga sällskapet!


Fram med sneakersen, its spring!

Barnvagnsrally i Chrisses trädgård

Mamma.. lägg undan din j-la kamera...

Seriously!

Theo-sovaren

När jag kom hem hade den här fina mössan beställd från Liberoklubben landat i brevlådan:

Mössa i blå fleece, strlk 2år

Skulle egentligen ha börjat städa undan här inför besök imorgon, det var meningen att ett par arbetskollegor skulle komma men pga sjukdom blir det tyvärr inställt :( Ist ska jag nu börja fixa med maten, både till oss och Levi - lille man ska få smaka sin första pära ikväll är det tänkt! Youpi! :P
Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

vaaaaa? Ska skriva till dem. Det rä seriöst 3 mån minst sedn jag beställde min. suck.



Haha sikken blick!:D

2011-03-08 @ 23:01:37
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0