Framsteg

Levi tyckte att nu när han var så stor så att han fyllat hela 4månader - då är man ingen bebis längre. Framsteg sista veckan:
1. Det går nu ner 2st kuber med smakisar och han blir irriterad när det tar slut, GOTT!
2. Han kan suga på pipen i pipmuggen, iaf 5ggr av 10. Väldigt kul!
3. Han sitter jättestabilt, behöver fortf. hjälp dock för tappar han koncentrationen så tippar han åt sidan.
4. Han kan stå i ca 30sek-1min när man bara håller honom i händerna.
5. Han testar sin röst, och testar och testar - skriker skulle jag vilja säga. Skriker/sjunger i ren glädje av att det kommer så höga ljud ur munnen på honom. Jättekul att lyssna på :) Så länge han inte använder den rösten och skriker ÅT mig så är det bra :)

En sprillans ny Levi

Idag vart det babyrytmik och nu lägger jag oron över maracasen bakom mig för han tyckte det var helt ok idag också :) Vi var en grupp som fikade ihop efter rytmiken (ingen kaka den ggn) och efter det begav vi oss hemåt och in till kära grannen som bjussade på mer fika (då blev det en kaka :P). Kollade in hennes lya som är jättefin! Mycket fräshare kök än oss - vårt - för er som inte sett - är brunt och därav väldigt mörkt. Men vi har ju inte renoverat det än, det blir antingen denna eller nästa sommar, vi får se :)
Iaf! Jättetrevligt var det och vi fastnade där tills kl blev 16.00 - då gick vi in och gjorde vid maten. Levi fick sina smakisar för dagen och vart nöjd som bara den. Somnade i sittern när vi sen åt mat så det var lugn och ro :)

Nu ikväll har jag städat av golven och röjt lite i köket. Får besök imorgon av Ida, Annika och kanske Christel. Jag och Chrisse ska iaf ut och gå först - håll tummarna för fint väder pls! Jag har även gått och varit sugen på att besöka babyproffsen en runda... vet inte om jag hinner med det innan tjejerna kommer imorgon.. å så måste jag handla men det tar jag under promenaden :)
Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0