Levi 4 månader och Ida 28 år

Idag fyller Levi 4 månader, hipp hipp Hurra Hurra Hurra Hurra! <3
Ida fyller dessutom 28år idag så en Massa grattis till henne också! :)

Vi vart ute och gick idag, dagen till ära. Med vår kära granne Elina med bebis Moa. Supertrevlig tjej det där, eller ja, båda två såklart :) Vi gick i ca 1½h innan vi landade i min lya med fika :) Måste ju väga upp kalorierna.
Imorgon beger vi oss till babyrytmiken, vilket innebär - gå upp i ottan, alltid lika kul - NOT! Men det är värt det när man väl är där tycker jag. Fina Christel skulle hoppa, vilket jag tycker är jättesynd men vi får försöka klara oss ändå.

Per har fått ta hand om Levi nu en timme ikväll så att jag hunnit plugga lite. Dom sprang ut och in ur rummet 4-5 ggr men jag hann ändå med en hel del- skönt. Läser nu kursen Kommunikation, den är mindre rolig när det kommer till arbetsuppgifterna men det är definitvt en tänkvärd kurs.

Skulle precis till att se The Mentalist men till min stora besvikelse var det inte ikväll! Missade helt att det var säsongsavslut förra veckan! Trist.
Levi somnade precis i Pers famn, han blev så glad - gulle. "Han har inte somnat hos mig på månader" - hade jag inte ens tänkt på.

Men nu ska jag se nya avsnittet av Family Guy innan jag hänger tvätt. Whoopdidoo! Bisous!

P.S Ni som har barn 0-6månader - gå in här och få en gratis napp från MAM hemskickad :)


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Grattis LEvi!!

2011-03-15 @ 21:33:13
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Pernilla

OK, det är ingen fara!! Synd att paketet man får ej är bättre än så, men är väl så när det är gratis!!

Tack för tipset om att det finns påsar på rusta. Heter dem påsarna nått speciellt??



Grattis till Levi =)

2011-03-15 @ 21:43:11
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack för det, snällt =)

2011-03-15 @ 21:57:03
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0