Öppethus på förskolan

Idag var det öppet hus på förskolan där jag jobbade tidigare - jobbar kvar i samma ekonomiska förening men på ett nyöppnat ställe. Jag äääälskar den äldre förskolan, tankarna surrar vart man själv ska placera Levi då jag kör förbi denna förskolan varje dag ändå. Vi får se.. tror jag ska sätta upp honom i kö där iaf, det kan ju inte skada. Och så sätta upp honom i kö till en förskola här i närheten som jag också gillar. Tror jag.

Kära Anouk med Knodd och Karl hängde på vilket var jättetrevligt :) Dom funderar skarpt på att sätta Knodd där vilket jag tycker är jätteroligt :) Underbara pedagoger arbetar där med så Knodd kommer kunna sy, sticka, räkna, skriva, måla, bygga bilar, flyga flygplan innan hon är 2år!... neh, ok, inte riktigt men dom är väldigt duktiga iaf ;) Vi åkte sen ut till förskolan där jag är placerad och kollade läget där också en sväng men där var inte öppethus för förskolan - dock för skolan så det bjussades på grillad viltkorv och saft. Gott, men jag fick hoppa :)

Väl hemma spenderades resten av dagen hos min familj. Per var också där (han var inte hemma från jobbet förens 23.30 igår så han jobbade inte idag trots allt) och syster och systerson, vi bjöds på middag och hade jättetrevligt. Per och Pappa gick upp på vinden (vilket är ett helt företag med tanke på att vindsluckan är placerad i Trappen! Min Mamma brukar säga att det är ju klart att det är en karl som designat det :)). Dom hämtade ner en massa påsar med gamla leksaker - det var som julafton! Speciellt för systersonen som fick ner en massa lego, duplo, mecano mm. och hade the time of his life. Jag och Micca gick igenom en massa gamla påsar med våra leksaker; myyyycket dockor och barbie kan jag säga. Lite hästar med. Typiskt va? :) Det var jätteroligt iaf. Vi kastade 2 sopsäckar fulla och sparade 2.

Det var en fullspäckad och väldigt rolig dag skulle jag vilja påstå. Men nu är man helt slut så det blir bingen för oss. Imorgon kommer Ida på besök. :) Bisous!

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Men åh! Jaaa:D Fan vad kul om de skule gå på samma dagis!:D

2011-03-14 @ 00:12:23
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0