Pumpa

Ja, musklerna då ;) Här är lite foto från gymmet igår:









Vi var bara hemma och tog det lugnt igår. Det passade bra då Levi nu är mindre rolig under större delar av dagen. Utvecklingssprång skulle jag tro. Han fyllde hela 16v igår - men inte 4månader förrens på tisdag nästa vecka. -.- Vet inte hur man ska räkna egentligen.
Han hade dessutom ont i magen igår, iaf ett par ggr, det var synd om honom - speciellt eftersom jag hade ätit lite choklad så det var mitt fel.. :/ Han tål i stort sett inte ngt chokladintag alls, vilket är ett stort problem för mig, trots att jag är duktig för det mesta.

Iaf, när Per kom hem gick vi och handlade och slängde skräp och pantade flaskor mm. Duktigt av oss :) Efter det blev det middag och sen bakade jag muffins med trädgårdsbär. Dom blev väldigt goda - men lite väl syrligt med vinbären... det löser sig nog då jag ska toppa dom med blåfrosting och strössel ;)
Så det blev ju såklart fika till en riktig tvkväll med då det var topmodel och en unge i minuten - som jag grät/våndades/krystade med dom!

Dagen innehåller;
Föräldragruppsträff
Städa här hemma då ett par av arbetskamraterna kommer på besök imorgon
Troligtvis Levis första smakis på potatis - beroende på vad det blir till middag :P
Mys!

Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0