Sjukstuga eller något

Föräldrakursen gick bra förutom att jag la Levi på soffan så BM kände sig manad att påpeka det och jag har ju gett banan till smakis så fy skäms -.- Jag vet att Levi inte hade kunnat ta sig ner från soffan för jag la honom så han inte kunde rulla och vem ger inte frukt ickså till sina barn? Herregud.
Jag har mått illa sen jag kom hem och håller nu sjukstuga här - hoppas det är övergående.



Hämtade f.ö ut den nya bilbarnstolen idag, den är mycket bättre överlag så jag hade väl ett måndagsex. Det som störde mig var att hon sa att jag skulle dra i knappen på handtaget ordentligt när jag flyttar den. Men Herregud! Tror hon jag drog isönder den med flit eller? Det var inte ens så den gick isönder. Är i vilket fall som en stol rikare och snyggare är den med.

När jag kom hem hade gratis nappen från MAM dimpt ner i brevlådan och det hade också pyjamasarna från strössel gjort. Vid sånna tillfällen är det kul att kolla brevlådan.
Men nu ska jag fortsätta må illa en stund verkar det som, hörs sen! Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

usch hoppas det går över snabbt. Och bläää för bvc som lägger onödiga kommentarer. Fick ju också höra ng nässugen. Nånå bara låta det rinna av dig;)

2011-03-29 @ 18:25:57
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Christel

fick också nappen idag. sån som jag stal från dig! :) Roligt att bilbarnstolen är bra. Alltid roligt med nytt. och pyjamasar på det, skor och värsta shoppingen i helgen. Hmm. bara massa nytt :)



Jag hoppas att du mår bättre imorgon. Hör av dig annars, om du inte ska till rytmiken så jag vet :)



Förresten somnar Theodor först nu. Gröten har gått bra och i natt sov han 19-05.30 med endast ett uppvaknande vid 1 i 10 min för mat. Hoppas på en bra natt idag med. Han åt nästan 1 dl gröt och ammat efter det.



och som svar så ja, det var den nya pyjamasen han hade på sig. den är stor men ok för att sova i. Har uppdaterat inlägget nu. gjorde som du på gif-skaparsidan. när theodor bannlyses till tvättkorgen.



Hörs imorgon!

2011-03-29 @ 19:43:00
Postat av: Micca

hade du måndagsex?

2011-03-29 @ 20:03:20
URL: http://miccii.blogg.se/micca
Postat av: Ida P

Äsch lyssna inte på henne. Det är ditt barn, dina val. Du är världens bästa mamma till Levi. Och ingen annan :)

2011-03-29 @ 21:05:08
URL: http://idapeters.blogg.se/
Postat av: M

Men, det var ju här jag skulle skrivit om frukten. Jaja. :)

2011-03-31 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0