Smycket med namn

Idag damp det ner i brevlådan - smycket med namn :) Så himla fint. Ett till mig och ett till syster. Såhär ser mitt ut:

På systers stod det Lions namn och på baksidan hans födelsedata

Är ni intresserade av smycket själva så skriv en kommentar, i'll hook you up :) 159kr kostar dom.

Hade trevligt med syster och Malejandro idag men jag skulle bjuda på banankakan... det var bara Malin som tyckte om den. Den var helt svampig och inte alls god haha. Kan inte minnas att jag misslyckats med en kaka innan - inte för att låta överlägsen, det har ju funnits ngn missformad muffin osv men dom har alla smakat gott iaf. Ngn gång ska vara den första! :P

Har fått lite pluggat idag, har nu avslutat 2 tema av 4 i kursen Kommunikation och sen har jag helgen på mig att plugga lite också. Per ska iväg nästa vecka, igen. J-la tradigt.
Imorgon är min kära mor ledig och då tänkte jag hälsa på henne efter fredagspromenaden, om det blir en sån?

Bad förresten Per försöka somna Levi ikväll. Som det är just nu funkar det inte så bra att somna honom i hans egen säng, han får somna i vår famn och sen går vi in och lägger honom. Men han skriker i högan sky när Per ska försöka somna honom. Sen när han gav honom till mig då somnar han som en stock, han pep inte ens ungen. Dryyyyyygt. Hade/har era karlar svårt att somna de små något?
Hoppas ni har en fin torsdag!
Bisous!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va fint det va! Jag vill med ha =)

2011-03-31 @ 21:26:06
Postat av: malin

absolut, vart kan jag nå dig? :)

2011-04-01 @ 09:15:18
URL: http://mammalijn.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har mitt mobil nr. Det är Anna som du jobbade för när jag var föräldraledig ;)

2011-04-01 @ 11:38:41
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Jag somnar ju fortf knodden i famnen... Tänkte faktiskt på det igår. Kanske borde börja försöka vänja bort det nu? haha. På natten får hon dock bara flaskan i sngen nu och somnar om så det går ju bra.



Åh själv en vecka till=( triiist. Men vi ska ju till anna minsann!:D

2011-04-01 @ 22:46:01
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vill med ha =)

Vart kan man beställa sådana, lagom pris med ju!!

2011-04-04 @ 16:00:09
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Anette

Hej Malin! jag är jätte intresserad av ett sådant halsband. finns, skulle gärna vilja ha ett med Lennox namn :)



kram Anette f.d krstd

2011-04-11 @ 16:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0