Stan igår, finbesök idag

Vår - finally! Yes gddmnt! :)

Igår gjorde jag, Christel och Ida med bebbahr stan. Shoppade strumpor, och två par byxor till Levi samt en ny amningsbeh till mig. Vi fikade på Duvanders vilket inte var en hit, har inte varit där på år och då Ida var sugen på en macka där gick vi dit men ... neh. Där var dessutom svårt att komma fram med vagnen och pajen jag tog var inte god. Christel beställde en hetvägg - eller vad det nu heter - semla i mjölk? Den simmade runt i mjölken! Och nog om Duvanders dissen nu. Förutom det var hela besöket i stan jätte mysigt. :)
Efter stan hoppade vi av hos Christel och begav oss ut på en promenad, sa att vi skulle gå en 30min eller ngt då vi gått i stan i flera timmar men det blev 1½h och jag har träningsvärk nu! Vältränad kvinna :P

Idag fick vi besök av Anouk med Knodd. Trevligt som vanligt. :) Vi gick också en sväng men det blåste mindre storm och hungriga blev vi så vi gick nog den där 30min promenaden som skulle tagits igår ;) När vi kom tillbaka hit körde vi ännu en favorit i repris: pasta med pastasås. Tack för idag gurls! Levi fick present av Knodd med; 2 par fina jeans samt en body med snobben som inte användes längre. Vi tackar och tar emot :)







Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen, är så j-la sleten. Per kom hem närmare 8. Har ingen avlastning alls så mitt humör går lite upp och ner. Hoppas det blir bätte tills på fredag då hela familjen ska vara tillsammans precis heeeeeela dagen <3


Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

:D Mkt fina ungar vi har:)

2011-03-23 @ 07:52:11
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0