Todäj

Idag vart det babyrytmik. Låg och velade imorse om huruvida vi skulle dit eller inte men trots värk i hela kroppen tog vi oss dit. Och tur var väl det för trevligt hade vi :) Satt och tjötade en bra stund efteråt också.
Efter det körde vi till Ica och handlade lite. Behövde lite bas-saker som man inte tänker på i vanliga fall, kryddor osv. Kom faktiskt ihåg allt jag skulle handla! ... utom ägg. Köpte också päronpuré till bebbehn, suck on that one BM! Haha. Träffade också en utav mammorna på dagis vars barn slutade och började en annan förskola. Har saknat honom ska jag säga! Goa unge. Så det var kul att träffa mamman :)

Sen gav vi oss ut till högskolan och hälsade på mostrarna. :) Inger ringde igår och ville komma och hälsa på i veckan men så mkt som det är på kvällarna nu så hinner jag inte med på ett par veckor. Så vi beslöt oss för att hälsa på hos henne och Mona en stund idag ist :)

Sen körde vi och hälsade på hos mamma :) Har varit och rännt en massa idag, Levi har trivts som fisken i vattnet. Han hade väl med tråkigt igår :) Hos mamma blev det fralla till oss och päronpuré till Levi. Han älskade det såklart. Och om han nu vägrar äta ngt annat än frukt till mat så blir det ingen frukt överhuvudtaget på ett tag, man får väl anpassa efter unge. Vi snodde också bilderna från grillningen i lördags och så tjabbade vi lite skit.

Nu ikväll har vi lagat mat, Per har varit ute och gått med Levi, jag har pluggat, Levi har badat och nu är det dags att betala räkningarna... ehh...he..


Bisous!


Kommentarer
Postat av: M

Hehehe, jag började med frukt och ger fortfarande mest frukt. Lägg av, det finns väl inga femåringar som bara äter frukt? Det går ju över, vilken tramsig sköterska. :)

2011-03-31 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0