@ frissan

Idag har jag varit hos frissan och blivit blond. Hallelujah! Det tog bara 6månader. Döööh. Har världens bästa frisör (om ni vill ha tips på en bra frissa så hör av er). Hon är så nogrann och så himla duktig på färger och på att klippa. Idag klippte hon, gjorde slingor, tonade och färgade ögonbrynen på mig. Efter 5h kom jag ut som en ny person - lyxigt.
Jag hade tänkt ta kort men Levi lyckades kräka ner håret på mig (just typiskt då jag inte fått kräk i håret innan) direkt när vi kom hem. 

Oh well. Tack för barnpassningen och det trevliga sällskapet idag, familjen :) Bisous! 


Kommentarer
Postat av: Ida P

Meeeen....bilder då!! Vill ju se din nya frissa =)

2011-05-07 @ 23:20:54
URL: http://idapeters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0