Levi 6 månader

Känns som att tiden sprungit förbi och vinkat av den här tiden. Herregud vad fort det gått. Grattis lilla älskling på din dag <3



Igår så tänkte han nog: "Eftersom jag blir 6månader nu så är det väl dags att jag lär mig något nytt" Och vips så kunde han rulla från rygg till mage, ta sig framåt i gåstolen och göra smackljud. Inte illa för en dag vill jag påstå.

Igår var vi hemma hos mina föräldrar hela dagen då Per var hemma hos sina och jobbade i skogen. Vi var ute och gick, grillade, slappade, fikade med grannen, fick snabbesök av Malin med barnen och kollade på Eurovision. Saade var superduktig och där var faktiskt rätt så ngr bra bidrag.

Idag blir till att röja undan lite här hemma, kanske hjälpa min farfar att slänga möbler som står till ingen nytta samt hämta bilen som står kvar hos mamma och pappa. Off we go! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Christel

Fint foto!



Så roligt att han vänder sig! Precis som vi anade så går det fort när han väl bestämt dig. Lära sig allt på en dag va? Han ville nog kunna det innan han blev gammal :) Den unge Theodor hälsar så gott! Ha en fin söndag.

2011-05-15 @ 13:06:15
Postat av: Christel

Och gullviva säger du? Men ser du någon är röd ockå? Eller gull inte guld... Men äpplebusken vet du inget om?

2011-05-15 @ 13:06:57
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

menååh här händer det grejer! Vad kul!:D Grattis från oss:)

2011-05-15 @ 20:14:45
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0