Lunchat med Moster Mican

Blev avbokat med fina Anouk och Anna idag då Knodd var sjuk. Ist begav vi oss in till stan för att köpa present till lille Ville, smink (det var nog 5mån sen jag köpte nytt puder och ny mascara så det var på tiden) till mig och luncha med Mican. Det blev fantasi där vi köpte oss varsin Gelato glass till efterätt. Det är så jäkla gott. Man kan köpa hem 1L nu för 85:- såg jag. Ska nog ta och beställa hem kokosgelato. Det är dyrt men värt det. :)

Eftermiddagen har varit lugn här hemma. Har rensat ur lite ur garderoben och försökt få undan lite tvätt och så. På måndag ska jag till Ullared och shoppa på GeKås så jag var tvungen att få undan lite kläder som jag ändå inte använder. Som om jag kommer hitta kläder till mig själv? pft.. Jag tror den här lilla älsklingen kommer få det mesta i kundvagnen: 







Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

åh gud hans ögon- jag smälter:D



sv: Ja det berättade dem:) Och att de har en hel del andra böcker som de också utgår ifrån så det är ju jättera. Jag ska minsann donera några fina böcker också tror jag:)

2011-05-19 @ 19:57:59
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0