Mammasdag

Då har man varit med om en morsdag som mamma :) Vad hände?
Jag fick en morsdagstriss (4lotter) - jag vann 25kr - och två av mina favoriter från marabou sensation som jag fick av Per och Levi. Tack pojkar! :) Sen stack vi på brunch hemma hos mina föräldar. Fy tusan! Vilken smarrig brunch!!!


Har försökt få plats med allt på tallriken: stekt lök, äggröra, bacon, prinskorv, köttbullar, baguette, melon/jordgubbssallad och american pancakes med blåbär och florsocker. Till det; kaffe (ja jag dricker kaffe nu) och en smoothie. Åh gud, jag dregglar bara jag tänker på det <3








En bakismorsa ;)

Fick fö. en lott av mamma och pappa med där jag vann ytterligare 25kr. Jag drömde att jag skulle vinna på lotto idag så jag skulle kanske gått inom affären innan jag kom hem och bytt in dom mot nya lotter... oh well!

Efter det stack vi till Pers föräldrar där vi grillade och fikade (så ja, hela dagen har cirkulerat runt mat):










Ida bakade denna goda tårta till oss :)

Tack alla för en fin dag! :)
Vad hände alla er mammor där ute idag?

Imorgon ska jag till skolan och tenta av de sista två kurserna. Jag är fett trött på skolan just nu och vill bara njuta av mammaledigheten utan skola hängandes över mig. Håll tummsen! Syster är så gullig och tar hand om Levi när jag ska tenta imon. Tack så himla mye <3
Men nu ska jag väcka Per som troligen somnat med Levi... Bisous!


Kommentarer
Postat av: ida

vilken fin tårta..gissa vem som gjort den...hhihi* hoppas den var god.!

2011-05-29 @ 21:44:30
Postat av: Pernilla

Jag har ny bloggadress, hoppas du kommer fortsätta följa mig och min familj där :)



Trevliga bilder.

2011-05-30 @ 17:15:14
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0