Plugg hela dagen lång

Jupp, så rolig har jag varit idag. Har pluggat med Veronika från 8.30-14.30 så det har inte hänt mkt mer i vårt liv. Levi har varit så duktig så duktig och det är sista dagen mamma ska vara så himla tråkig på länge! Vi hann nämligen igenom de teman som jag ska göra så nästa helg ska jag plugga på lite extra inför tentan den 30e och förhoppningsvis kommer jag därifrån som färdig barnskötare. Håll tummsen för mig! Sommar och höst som mammaledig ska jag njuta av fullt då jag slipper ha skolan att tänka på.

Vi har varit ute och fått lite friskluft idag då vi gick ner till affären och köpte tvättservetter till Levis lilla stjärt. :) Det var ju själva anledningen till att vi gick och handlade igår egentligen. Typiskt att man glömmer det man ger sig ut för att handla.
Kvällen bjöd på smarrig middag och ett skönt lugn. Vi hade en riktigt mysig stund i Levis rum där han låg och nakenfisade, jag hängde tvätt och så spelade vi cdn vi fick från Libero. Den ni vet "träna er babys hjärna" - Christel spelade den när vi var där och hälsade på häromdagen. Superfin är den! Jag som dissade den utan att ens lyssna, tar tillbaka det. Levi älskar den, han som annars inte brukar ligga tyst - han tjabbar hela tiden och upplyser en om att han inte är helt nöjd men nu var han helt tyst och bara lyssnade och chillade. Den lär spelas flitigt framöver.

Men nu sover min lilla solstråle, jag och Per ska forsätta i lugnets tecken och hålla tvn sällis hela kvällen lång. Ha en riktigt mysig fredag! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Christel

Jag fick för mig att du hade hissat den och inte dissat den. Det hade jag i bakhuvudet när jag satte på den första gången :) Som det kan bli. Blubb blubb. Men omslaget är inte så säljande. Din kopp! (funkar kopp?)

2011-05-21 @ 09:58:50
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

ååh 2an o 4an var knoddens favvisat på den skivn:D

2011-05-21 @ 17:55:08
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0