Nyckelpiga

Har varit i stan med syster både igår och idag. Gjort lite ärenden, inget mer spännande än så. Men jag måste berätta om mitt telefonbatteri! Jag har en Huawei telefon, ja... eller hur det nu stavas - eftersom jag inte användt telefonen på länge. Jag har lämnat in den, och fick den tillbaka igår, då sa dom att batteriet var kasst (använd 4mån, tjo ko). Så jag gick till Kjell och Co men dom hade inte batteri till den, det hade dom heller inte på the Phonehouse. Men det är här det blir roligt :P När jag kom in på the phonehouse och och frågade efter batteriet så löd konversationen:

Malin: Har ni batteri till en Huawei?
PK (phonehousekillen): Nej
M: Vet du var jag kan hitta det då?
PK: Ja, online...
M: Ok... Ngn speciell sida?
PK: Jag får inte säga det.
M: O....k...?
PK: Ja... nej..
M: Varför det då?
PK: Nej dom är inte helt lagliga dom sidorna. Du får googla "batteri"

Haha, det kändes som att jag gick in för att köpa knark eller ngt. Jag och Mican tyckte det var hysteriskt roligt. Anyway!

Igår kväll kom jobbet, gamla jobbet dvs. Jättetrevligt var det! :) Bjöd på pastasallad och cupcakes och Levi fick fina kläder i present. Fick dock åka in och byta dom till en storlek större idag. En snygg kepa fick han, en matchande emilskjorta och ett par sockar.

Efter det i stan idag följde mican med hem på resterande pastasallad och hjälp med bloggen. Hon visade hur man byter header - men... ja, vi får väl se hur det blir. Jag känner mig oinspirerad inför designen här.
Såhär snygg är iaf min lille man i sin nya kepa. Här leker han med en nyckelpiga vi köpte på Åhlens (där fö. kläderna kom ifrån)



Nu ska jag slöa lite, trött är jag... Levi har surat hela eftermiddagen. Kul! Bisous!


Kommentarer
Postat av: M

Superfin header och galen (?) pk. Jisses, undrar vad som är olagligt med att köpa ett batteri?

2011-05-03 @ 22:15:08
URL: http://marianordstedt.blogg.se/
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

hahahah sjukt.



SNYGGT!!!! Skitsnyggt har det blivit härinne:D Och vilken snygg keps han har:D

2011-05-03 @ 22:48:45
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0