Stan halva dan

Yes, stan blev det, men vi shoppade inte loss direkt. Fast lite fick vi med oss hem och det var ju till Levi, såklart! Han fick fina byxor av mamma från Lindex och strumpor från Mix där vi också köpte ett par badbrallor på rea.


Tack för kläderna, mormor! /Levi

Vi körde också inom babyproffsen och köpte en vällingdoserare. Så trött på morgonen nu när man inte ammar längre och ska upp och blanda mat så varför jag inte köpt detta tidigare kan man ju fråga sig. Och så blev det en nappflaska med handtag. Han vill inte hålla själv för han mysar och lägger händerna på ögonen men vi ska se om han inte kan tänka sig hålla den om han har handtag.

Efter stan åkte vi hem till mina föräldrar på fika ett par timmar innan vi åkte och handlade. Sen dess har det varit en lugn kväll hemma, eller ja, förutom för Levi då som varit helt speedad och verkat jätteglad över att vara hemma igen efter att ha varit borta nästan hela dagen. :)

Igår såg vi förresten filmen Trassel som jag verkligen kan rekommendera! Gud vad söt den är - och rolig! :) Nu tänkte vi titta på Tron Legacy - om allt går enligt planerna. Ha en fin lördag och glömm inte alla mammor därute imorgon. Det är iaf min första morsdag som mamma :)


En mycket mogen sådan...

Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0