Theo-döparen

Nu är han också med i församlingen, lille Theodor :) Och super duktig var han i kyrkan. Levi med, fina unge. Han trivdes bra där, kanske han vill bli prälle när han blir stor? Fokuserad som bara den på pappert över dopet och på psalmboken.


Så satt han och drog med naglarna på pappert så mamma fick gåshud -brr-


Theodor hade sällskap av att bli döpt av en William (som pinsamt nog också fick heta Theodor, prästen sa fel)




Kakbuffé som hette duga bjöds det på, tror minsann det var 7 sorter, va? Det fanns iaf massor kvar så jag erbjöd mig att hjälpa till å äta upp dom på kommande fikor sen ;)


Theo ville bara äta på sin gummitandborste


Snyggingen bar finbyxor med matchande väst, tyvärr fick vi ingen bra bild på det. Får flörta mig till christels bilder också ;) Men den ska användas fler ggr. Fick den av Lion och den är rätt så stor.


Och så var det presentöppning. En massa fina saker fick han - tyvärr så var det ngn som köpt samma som vi. Två små burkar med "min första tand" och "min första lock". Sen fick han en sparbössa av oss med, en bil.

Det var jättetrevligt alltihopa - tack för idag :)

När vi kom hem städade vi, jag stack och handlade och så lagade vi lite mat. Levi var helt slut efter allt som hänt idag så han däckade 19.20.
Tror vi har slutat amma förresten - inatt så nöjde han sig inte med ena sidan så det är på upphällning nu och jag orkar inte hålla mjölkproduktionen uppe när det bara är frukostmålet kvar. Men vi får väl se... oh well! Nu ska jag terra syster tills hon ringer och mig och hålla kväll så det står härliga till! Hoppas ni haft en fin 1a maj! Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0