Två ny-isar

Idag började babyrytmiken igen, äntligen! Har saknat rytmandet och den mysiga fikan efteråt. Härligt :) Alla i gruppen är så trevliga - synd att det bara är 2 ggr kvar.
När vi rytmat färdigt åkte jag vidare in till stan för att hämta Mican (efter att ha lämnat av grannen och fin-moa här), det var inte planerat och tanken var att jag skulle hem innan jag åkte igen men det han vi inte med. Vi hämtade sen upp Lion och stack upp till mina föräldrar och hängde ett par timmar. Där fick Levi smaka på sitt första kött! En stor bit grillad flinta... neh. Men däremot blev det biffstroganoff och det var mummah tyckte en liten bebis :)


Det pusslades också, detta sysslesatte han sig med en bra stund :)

När vi kom hem provade vi även på hans Nibbler som jag pregat ner en bit äpple i men han blev bara arg på den och det funkade inte alls. Får väl vänta ett par veckor till.


Öööh... vad ska jag med den till?


Mycket roligare!

Vi öppnade också och kollade vad vi fick för kul presenter i paketet som Libero bjussat på. Det här fick vi:


1cd som ska "träna din babys hjärna" (?), ett packet tvättservetter, ett litet paket med up&go blöjor, en liten påse med swimpants, en bok om barnets utveckling, rabatt på Lindex, ett par håsor från liberoklubben, en lotion, en babywash och bindor. Tack Libero!
Bisous!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mm några veckor till hade varit bra...får kanske komma hem imon!!

2011-05-05 @ 17:41:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0