1 år och öroninflammation

Igår fyllde min ängel 1 år!



Jag ska blogga om dagen vid ett senare tillfälle.
Idag har vi varit inne hos farbror dr och fått reda på att det är öroninflammation lillprinsen har så nu har han fått kåvepenin och är faktiskt redan lite lite bättre. Det vart så synd om honom :( Usch vad man får dåligt samvete - här har han gått, säkert sen i fredags med öroninflammation och inte visat ngr tecken på det alls förutom det lilla utbrottet i fredagsmorse och att han sovit dåligt. Han har inte varit överdrivet ledsen, eller tagit sig för öronen, eller reagerat när vi kännt där. Han måste vara sjukt tålig min son.


Borde vara olagligt att vara såhär trött... :)

Han sov igenom hela läkarbesöket stackars pojken. Igenom påklädning, bilresa, undersökning och vaknade först när vi satte in honom i bilen på vägen hem.


Levi och pappa Per som också fått febern och ögoninflammationen

Hoppas nu att hela sjukstugan ska vara borta lagom till helgen så jag kan få njuta av den sista veckan som mamma-ledig med min son. Det är två veckor kvar tills jag ska börja jobba men sista veckan har Per semester så då blir det ju inte riktigt samma :)


Kommentarer
Postat av: Pantouf

Haha nää? vilken lyckad undersökning. lol

2011-11-17 @ 11:48:37
URL: http://pantouf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0